IniciEsportsSueca es prepara per a acollir este dissabte la 10K Via Materal

Sueca es prepara per a acollir este dissabte la 10K Via Materal

La prova, que fa 17 anys que promou al municipi la falla Via del Materal, està integrada en el Circuit Solidari El Corte Inglés Parc Natural de l’Albufera

Este dissabte 12 d’abril, Sueca es convertirà de nou en escenari d’una gran cita esportiva amb la celebració de la cinquena edició de la 10K Via Materal, integrada dins del Circuit Solidari El Corte Inglés Parc Natural de l’Albufera, que enguany celebra la seua desena edició. Una carrera que, a més de fomentar l’esport i l’activitat física, reforçarà en esta ocasió el seu esperit solidari, travessant alguns dels municipis que van patir greus conseqüències a causa de la DANA.

Esta iniciativa esportiva recorrerà enguany deu localitats de l’Horta Sud i la Ribera Baixa pròximes al llac: Sueca, Albal, Beniparrell, Riola, Alfafar, Catarroja, Picassent, Alcàsser, Almussafes i Sollana. A Sueca, la cursa està organitzada per la comissió fallera de Via del Materal, que torna a implicar-se de ple en el projecte. “És un repte i un orgull mantindre viva esta prova any rere any. Portem 17 anys promovent l’esport amb moltíssima il·lusió: vam començar amb una Mitja Marató durant dotze edicions consecutives, i ara, formant part del circuit, hem arribat a congregar 750 corredors l’any passat”, va comentar Salva Sánchez, president de la falla i responsable de l’organització local.

Per la seua banda, l’alcalde de Sueca i regidor d’Esports, Julián Sáez, va destacar la trajectòria consolidada de la comissió en matèria esportiva: “És una satisfacció presentar una nova edició d’esta cursa, que torna a formar part del Circuit de Carreres Populars de l’Albufera. La implicació de la falla Via del Materal és exemplar, cuidant cada detall per garantir una prova de qualitat que agraïxen moltíssim els participants”. L’alcalde va afegir que el recorregut, totalment pla, facilita l’assoliment de bones marques personals.

Per als menuts

La jornada també comptarà amb activitats per als més menuts. A partir de les 16:00 hores, al voltant del Pavelló d’Esports Raül Cuenca Monrabal, se celebraran curses infantils amb la col·laboració del Club d’Atletisme Corriols. Tant l’organització com l’Ajuntament van convidar totes les famílies de Sueca a sumar-se a esta festa de l’esport i a animar els xiquets i xiquetes a participar d’una vesprada lúdica i saludable.

spot_img

Més llegits

Esta web utilitza cookies pròpies per al seu correcte funcionament. Fent click en el botó Aceptar acceptes l\'ús d\'estes tecnologies.    Más información
Privacidad