El PSPV-PSOE fa pública la seua llista i Compromís presenta el seu candidat en un acte de precampanya
A poc a poc van destapant-se les cartes de cara a la cita electoral del pròxim 28 de maig. A Falta de poc menys de 3 mesos, els dos partits que més vots van arreplegar en les últimes eleccions, Compromís per Sueca i PSPV-PSOE, ja han donat a conéixer les seues llistes. Si el passat 11 de novembre es va fer pública la relació de persones que defensaran les propostes de Compromís per Sueca, esta setmana s’ha conegut qui formarà part del projecte socialista suecà.
En este sentit, l’actual alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, tornarà a encapçalar el cartell del PSPV-PSOE a Sueca i ho farà després de rebre el suport unànim de la militància local, qui va reconéixer en les seues primàries el treball dut a terme en esta legislatura. Vázquez serà el cap de cartell socialista al municipi per quarta vegada. L’any 2011 va formar govern amb el GISPM i Compromís, l’any 2015 va quedar en l’oposició i l’any 2019 va aconseguir ser alcalde. “La candidatura reflexa per ordre la voluntat de la militància del nostre partit i així anem a seguir treballant, amb tota la il·lusió i esperant que en l’examen de les urnes la nostra gestió siga reconeguda”, va indicar Dimas Vázquez, qui va avançar que la intenció del seu partit és “continuar duent endavant els projectes que es quedaran inacabats i poder iniciar-ne d’altres per a donar al municipi altres serveis i recursos que impulsen la nostra ciutat. Cal tindre en compte que esta legislatura ha estat marcada per una pandèmia i el primer any i mig no s’ha pogut fer una gestió normal. Hi han projectes que estan en marxa ara per eixe fet, no perquè vinguen eleccions. No s’ha pogut fer abans”, va indicar Vázquez.
L’actual alcalde comptarà en els primers llocs de la llista del PSPV-PSOE als regidors que conformen l’actual equip de govern. De fet, les 6 primeres posicions repeteixen. “Estic molt agraït amb les persones que formen part de la candidatura, tant amb els actuals regidors que han volgut repetir com amb aquells que s’han sumat donant la cara i s’han sumat per a treballar per la seua ciutat”, va assegurar el candidat socialista.
Compromís, amb tot
Mentrestant, el passat diumenge 5 de març va tindre lloc a l’esplanada del Pavelló Cobert la presentació de la candidatura que Compromís portarà a les eleccions locals del 28 de maig. Vicent Baldoví, candidat a l’alcaldia, va estar
acompanyat de la consellera d’Educació, Cultura i Esport, Raquel Tamarit, qui va ser l’alcaldessa de la ciutat quan l’actual candidat fou regidor (legislatura 2015-2019). També hi va ser Joan Baldoví, diputat al Congrés dels Diputats i candidat a la presidència de la Generalitat Valenciana i alcalde de Sueca a la legislatura 2007-2011.
Davant d’un auditori de prop de 100 persones, Vicent Baldoví va assegurar sentir-se “il·lusionat” i d’afrontar la precampanya “amb l’ímpetu i la motivació necessàries per a treballar pel poble”. Pel que fa al projecte que Compromís presentarà a la societat suecana, va apuntar els eixos on han d’incidir les polítiques municipals. I de l’equip que l’acompanya, va definir la llista com: “una llista renovada. Som un grup de persones que aportarem l’experiència, per una banda, i la joventut i la il·lusió per l’altra”.
En finalitzar l’acte van pujar les 11 persones que ocupen els primers llocs a la llista de la candidatura.

- LLISTA PSPV-PSOE SUECA
- 1 DIMAS VÁZQUEZ ESPAÑA
- 2 MANUELA EGEA ROMERO
- 3 JOAN CARLES VÁZQUEZ GARCÍA
- 4 CARMEN PÉREZ GASPAR
- 5 VLADIMIR MICÓ SOLER
- 6 GEMA NAVARRO POVEDA
- 7 JOAN JOSEP LÓPEZ SANCHIS
- 8 ANGELA MARÍ LLOPIS
- 9 RAÚL SANCHO SOLÁS
- 10 MARI LUZ SEBASTIÁN MARÍ
- 11 ALBERTO FEIJÓO ARNAU
- 12 CONCEPCIÓN MEGIA GIL
- 13 ANTONIO QUILIS MARTÍNEZ
- 14 AMPARO CAMPILLO POVEDA
- 15 JOSÉ MIGUEL GIMÉNEZ VENDRELL
- 16 ANDREA MONLLOR RUIZ
- 17 PEPE LLUNA UREÑA
- 18 CRISTINA COMPANY RODRÍGUEZ
- 19 SALVADOR FURIÓ GIMENO
- 20 CRISTINA ORELLANA ALAVA
- 21 EUGENIO SORRENTINO LLOPIS

- LLISTA compromís per SUECA
- 1 Vicent Baldoví
- 2 Pilar Moncho
- 3 Sergi Tomàs
- 4 Julio Serra
- 5 Mercé Sorrentino
- 6 Tere Ribes
- 7 Roser Viñoles
- 8 Alfredo Planells
- 9 Pau Tomàs
- 10 Xavi Fos
- 11 Marta Navarro
- 12 Gerard Blasco
- 13 Vicent Mompó
- 14 Clara Espinós
- 15 Aitana Tomàs
- 16 Mabel Escrivà
- 17 Juan Antonio González
- 18 Carlos Gisbert
- 19 Manola Franco
- 20 Miquel Camilleri
- 21 Raquel Tamarit
NOTÍCIA RELACIONADA