OPINIÓ · Sueca per Davant
Uns dies després del 28-M, i després de fer una lectura més pausada dels resultats electorals, Sueca per Davant volem fer un agraïment públic a tota la ciutadania de Sueca, del Perelló i del Mareny de Barraquetes.
Moltes gràcies a tots els suecans i suecanes, perelloners i perelloneres, marenyers i marenyeres, que diumenge passat acudíreu a votar a qualsevol dels col·legis electorals, en especial als vora 1.800 que decidireu introduir en l’urna la papereta de Sueca per Davant.
Tot i ser una formació de nova creació enregistrada només dos mesos i 11 dies abans de les Eleccions en el Registre de Partits Polítics del Ministeri de l’Interior, Sueca per Davant hem aconseguit un resultat extraordinari, arribant a ser la tercera força política de Sueca en quatre dels col·legis electorals (Sindicat Arrosser, Luis Vives, Fàtima i Pavelló Cobert) i en un total de 15 de les 37 meses.
Tots i totes sabem que no és gens fàcil enfrontar-se a les grans marques de la política nacional i autonòmica extrapolades als municipis. Però tot i partir amb eixe desavantatge, Sueca per Davant hem aconseguit un resultat més que digne. És per això que estem més orgullosos si cal de totes les persones que heu votat en clau local, que heu confiat en nosaltres i que heu fet possible que Julián, Noelia i Sari puguen accedir a l’Ajuntament de Sueca en la legislatura 2023-2027. Els tres donaran el millor d’ells per poder dur endavant una gestió que pose sempre Sueca per davant.
També volem felicitar mitjançant este escrit a la resta de formacions que han obtingut representació en el Consistori i que, de segur, treballaran de valent els pròxims quatre anys per una ciutat millor. Al mateix temps també tenim un record cap als companys i companyes que no han pogut superar la barrera del 5% i, per tant, no podran obtindre una acta de regidor.
El pròxim 17 de juny encetarem una nova legislatura, la primera de Sueca per Davant en l’Ajuntament. Ens teniu a la vostra disposició. No vos fallarem.