OPINIÓ · Celia Beltrán, candidata Ciudadanos a l’alcaldia de Sueca
El Partit Popular ha escrit un article en contra de José Luis Ribera i, aprofitant-lo, fa uns comentaris cap a la meua persona.

Quan diuen que soc una regidora amb alta qualitat política és totalment cert, això no els ho vaig a discutir, quan tenen raó, la tenen. Ja sabeu que una de les meues virtuts o defectes, depén de com es mire, és el dir el que em sembla bé i el que em sembla mal, faça qui ho faça, estiga governant o estiga a l’oposició. Dir la veritat sempre!!! M’he guanyat la credibilitat dels meus adversaris polítics, menys del NOU PP, i vull dir-los que qui vullga honra que se la guanye!!!
Quan poseu la frase “vaig a emmerdar tot el que puga”, falteu a la veritat, perquè com he publicat al meu Facebook, el que dic literalment és: “si emmerdar és dir les veritats, vaig a emmerdar sempre que puga” i sí, jo sempre dic les veritats.
No volia fer-ho públic, per si es pensaven que era electoralista, però ja que em fan al·lusions cap a la meua persona ho contaré, perquè en la veritat s’arriba a tots els llocs.
He interposat una denúncia a Antifrau per a que estudie el comportament del Sr. regidor d’Urbanisme al capdavant de la regidoria, per si presumptament ha aprofitat el seu despatx polític i públic per fer treballs privats dirigits a l’Ajuntament.
Qui vullga honra que se la guanye.
Ací ens coneguem tots i puc tindre mil defectes, però mai m’aprofitaria del meu càrrec de regidora per omplir-me les butxaques, al contrari, ho faig per ajudar a la gent, no per al meu benefici propi. Tots no poden dir el mateix i ací ens coneguem tots!!!
Podeu preguntar-li a la Sra. Estefania Requeni qui és esta gent del PP, ja que va patir durant molt de temps l’assetjament de la Sra. candidata del PP, el Sr. Lledó i altres, perquè volien que dimitira per a que correguera la llista. El pitjor de tot és que la Sra. Requeni estava embarassada i no paraven de burlar-se i fer-li la punyeta. Tinc el permís d’ella per contar-ho i totes les proves. Qui vullga honra que se la guanye!!!
Vos demane que no poseu a gent així en l’Ajuntament! Voteu a bona gent!!!