Xúquer, Bernat Aliño, El Portal, Cervantes i Av. 18 de Juliol arreplegaran els guardons a València
La Conselleria d’Educació, Cultura i Esports va fer públic, este divendres 3 de març, el llistat de guanyadors del concurs d’ús i promoció del valencià per als llibrets de falla 2023 que, anualment, convoca l’administració pública.
Enguany han sigut cinc les falles de la Junta Local Fallera de Sueca les que han resultat guardonades d’entre els 80 llibrets premiats.
La falla Xúquer ha sigut la comissió amb un premi més alt, concretament el 10, amb el llibret: “El petit príncep no entén el món actual”; seguidament, la falla Bernat Aliño ha quedat en la 13a posició, amb un llibret dedicat a “El dia i la nit” amb totes les col·laboracions en pòdcast.
Així mateix, la falla El Portal va obtindre el 40é premi amb un llibret dedicat al teatre i que porta per títol “Catarsi” mentre que la falla Plaça de Cervantes es va alçar amb el 41é guardó amb el seu llibre titulat “Amunt”.
Per part seua, la falla Av. 18 de juliol va aconseguir el premi 58é, amb el llibret que porta per títol “Comença la partida”.
El lliurament d’estos guardons el farà la Fallera Major de València 2023, Laura Mengó, el divendres 10 de març a les 17 hores en el Palau de les Arts Reina Sofia a la Ciutat de les Arts i les Ciències.
